1-ÖGRENİM BURSLARIMIZA KİMLER MÜRACAAT EDEBİLİR?
Öğrenim burslarımıza;
a)-Nüfus kütüğü Erzincan olan lisans düzeyinde devlet üniversitesi kazanan her
gencimiz müracaat edebilmektedir.
b)-İki yıllık fakültelere, Özel Üniversitelere, Açık öğretim Fakültesi
Öğrencilerine, Uzaktan Eğitim Fakültesi Öğrencilerine, Yüksek Lisans
Öğrencilerine Burs kontenjanı ayrılamamaktadır.
2-BURS BAŞVURU
1-Başvurular 8 Eylül 2014 tarihinde başlayacak olup, 17 Ekim 2014 tarihinde sona
erecektir.
2-
Başvuruların değerlendirilmesi, elektronik ortamda doldurulan formdaki bilgilere
ve ekinde gönderilecek olan belgelere göre yapılacağından başvuruların hatasız,
eksiksiz, başvuru kılavuzuna uygun doldurulması ve belgelerin eksiksiz olarak
gönderilmesi gerekmektedir. Bu konu ile ilgili sorumluluk öğrenciye ait
olacaktır. Aksi halde herhangi bir düzeltme yapılamayacağından konu ile ilgili
yazılı ve sözlü talepler dikkate alınmayacaktır.
3- Yapılan değerlendirme sonucunda müracaatlarındaki beyanlara istinaden istenen
belgeler ile elektronik ortamda yapılan müracaatların karşılaştırılması
sonucunda aksi bir durumu tespit edilenlerin müracaatları iptal edilecektir.
4-Vakfımızdan 2013-2014 eğitim öğretim yılında burs almış olan öğrencilerimizin,
elektronik ortamda dolduracakları burs başvuru formunun çıktısını alarak, ekinde
transcriptleri ile birlikte değerlendirilmek üzere vakfımıza ulaştırmaları
yeterli olacaktır.
3-İSTENEN BELGELER
Şeffaf dosya içerisinde şu belgeler hazırlanacaktır.
1- Burs İstek Formu (Online Olarak
Doldurulan Burs Başvuru Formunun Çıktısı)
2- Nüfus Cüzdan Fotokopisi(TC Kimlik Numaralı)
3- Savcılıktan Sabıka Kaydı
4- Aile Nüfus Kayıt Örneği
5- Aile Gelir Beyanı
6- Öğrenci belgesi
7- Transcript (Ara Sınıflardan İlk Defa Müracaat Edenler ve Daha Önce
Bursiyerimiz Olan Öğrenciler İçin)